loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقش مربی در تربیت اخلاقی - معنوی

3.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52147 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همه جوانانِ مشتاق کمال که بر پایه ندای فطرت خود به سلوک معنوی گرایش یافته اند، غالباً در اولین مواجهه ها در معرض این گفته مشهور قرار می گیرند که برای حرکت معنوی به یک «استاد راه رفته و خبره» نیاز است.
این سخن از طرفی فروغ امیدی در جان آنان پدید می آورد و از طرفی راه مبهمی می گشاید.

مخاطب اصلی این متن متربی است، انسان دردمندی که روی به کمال نهاده و عزم کرده حرکتی آغاز کند، متربیِ آگاهی که مرحله آغازین رشد یعنی بیداری و عزم را طی کرده و آگاهانه به دنبال این پرسش است که آیا برای ادامه مسیر، نیاز به دستگیری مربی دارد یا نه؟
بی تردید فردی که به چنین خودآگاهی ای دست نیافته و در هوای کودکی سیر می کند نه انگیزه و نه احیاناً توان استفاده از این کتاب را دارد و نه مخاطب آن است، اما اگر مصداق آیه کریمه «یحبون ان یتطهروا» باشد و برای نجات از رذیلت ها و آراستگی به فضایل انسانی و رسیدن به درجات بلند اقدام کرده باشد، جنس پرسش ها و دل مشغولی های خود و پاسخ های احتمالی آنها را در این اثر خواهد یافت.

بخش های اصلی این کتاب عبارتند از:
فصل اول: کلیات
فصل دوم: ضرورت مربی
فصل سوم: ویژگی های مربی
فصل چهارم: وظایف و کارکردهای مربی
فصل پنجم: وظایف متربی
فصل ششم: اطاعت از مربی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما