loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه المراقبات

5 (1)

ناشر قائم آل محمد

نویسنده جواد ملکی تبریزی

مترجم کریم فیضی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 608

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52261 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
220,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"المراقبات" یا "اعمال السنة" یکی از تالیفات گرانسنگ آیت حق و عرفان مرحوم آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی (رضوان الله علیه) است، که آنرا به راه و روش سلف صالح و عظمای اصحاب امامیه تالیف نموده و از احادیث صحیح و گهر بار ائمه (علیهم السلام)، ادعیه و اوراد مخصوص به ایام و لیالی و ماه و سال (تمام ماههای سال قمری به ترتیب از محرم تا ذی الحجه) از منابع موثق در آن گردآوری نموده است.
این کتابی است که بزرگانی چون علامه طباطبایی و امام خمینی و آیت الله حسن زاده عاملی در مدح و ستایس و بزرگداشت آن سخن ها گفته اند، مطالب و معارف آن بسیار عمیق و در عین حال با زبانی همه فهم بیان شده که شاید بتوان آن را اعجاز مؤلف و وجه تمایز این اثر با سایر آثار مشابه دانست، علامه طباطبایی در تمجید این کتاب از عباراتی نظیر کتاب کرانسنگ و گرانقدر و دریایی پر از مروارید که در پیمانه نگنجد استفاده کرده اند که خود گواه از عظمت این اثر است.
برای کسانی که تشنه سلوک الی الله هستند و عزم بر طی طریق در راه بندگی خدا را دارند نکات بسیار ارزشمندی دارد که به گواه استاد حسن زاده آملی نیاز مبرم هر سالکی است. در مجموع این کتاب یک دوره از معارف اعتقادی و اخلاقی و عرفانی ناب همراه با مواعظ بلیغ است که قلوب آماده را زنده می کند و مانند استادی شفیق و رفیق در این مسیر انسان را یاری می رساند.

این کتاب ترجمه جناب آقای کریم فیضی از المراقبات میرزا جواد آقا ملکی تبریزی است. در اوان کتاب نیز شرح حال و زندگینامه این عارف ربانی به قلم مترجم جهت آشنایی به نگارش در آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه مفیدی

ایکاش در اپلیکیشن نمونه و چند صفحه از کتاب می بود. مثلا با لحن مترجم آشنا میشدیم.

14 شهریور 1398

سلام این بخش در حال آماده سازی هست

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما