loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آگاهی و جامعه

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده هنری استیوارت هیوز

مترجم عزت الله فولادوند

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 422

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52390 10003022
250,000 237,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف این کتاب بررسی تاریخ سیر اندیشه ها از نظرگاه اجتماعی در یکی از حساس ترین دوره های تاریخ است.برای پی بردن به راز این سیر شگفت انگیز ،افکار بزرگانی مانند دورکم، وبر، برگسون، فروید، یونگ، ژید، پروست و توماس مان، که شکل دهندگان روح معذب و خودستیز و کاوشگر سرکش نسل کنونی بوده اند،مورد مطالعه و تحلیل قرار می گیرد.

«برخی ملاحظات مقدماتی»، «دهه ی 1890 - 1900: شورش بر پوزیتیویسم»، «نقد مارکسیسم»، «بازیابی ضمیر ناخودآگاه»، «ژرژ سورل در جست جوی واقعیت» و «نو ایده آلیسم در تاریخ» عناوین شش فصل این کتاب را تشکیل می دهد.

این کتاب که به قلم «هنری استیوارت هیوز» نگاشته شده، برای نخستین بار در سال 1369 در ایران منتشر شد و در سال 1370جایزه کتاب سال را برای عزت الله فولادوند، مترجم اثر، به ارمغان آورد. دو کتاب «راه فروبسته، اندیشه اجتماعی در فرانسه در سال های درماندگی 1960-1930» و «هجرت اندیشه اجتماعی 1965-1930» جلد دوم و سوم کتاب «آگاهی و جامعه» است که توسط فولادوند به فارسی ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما