loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه امروز ارتباط

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

«نظریه امروز ارتباط» یک کتاب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه ای ارتباط اجتماعی و رسانه های همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت ها و رویکردهای مطالعاتی، چشم انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه های همگانی در جامعه، برای خواننده فراهم می کند.

کتاب یادشده با معرفی باریکولاژ پژوهشی و نظریه ای دهه های پایانی هزاره دوم که اکنون در آغازه های هزاره سوم نیز درحال استفاده و توسعه هستند، برون رفت از چارچوب های پیشتر فراگیر و کل گرا و بازپی بندی قالب های نظریه ای قدیم و جدید را برپایه محتمل الوقوعی، منافع عمومی، اقناع و میانجی گری پیشنهاد می کند.

این کتاب همچنین پرسش های کلیدی دانش های اجتماعی و انسانی را نسبت به ارتباط و اطلاعات و به ویژه در رشته ارتباطات بازخوانی و بازنگری می کند و به آنها پاسخ های انتقادی می دهد.

گسترش مطالعه ارتباطات به دیگر شاخه های علوم اجتماعی، فلسفه، سایبرنتیک، انسان شناسی، قوم نگاری، مطالعات فرهنگی و روانشناسی اجتماعی، نشانه شناسی و... توسعه دامنه ادبیات موجود نظریه ای و پژوهشی ارتباطات را بازشناسی کرده و جهت گیری ها، مبناها و محدوده های مفهومی و افق های مطالعاتی نوینی را پیش روی ما می گذارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما