loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به سلامت: خراسان رضوی در یادداشت هایی از همراهی با رئیس جمهور

ناشر مجنون

نویسنده رضا رسولی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 80

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

رضا رسولی متولد 1354 است. او چندسالی را در حوزه سپری کرد و مدتی را نیز در رشته ی حقوق تحصیل کرد. او تاکنون جوایز متعددی را در جشنواره های فرهنگی ـ هنری کسب نموده است. مادرش از رضوی های مشهد و جد مادری اش، از سادات سبزپوش خطه ی خراسان است، ولی او طی بیست و چند سال گذشته نتوانسته به مشهد مقدس سفر کند. تا این که یکی از دوستانش که به تازگی به سمت ریاست انجمن قلم ایران منصوب شد، او را به عنوان یکی از نویسندگان همراه رئیس جمهور معرفی می کند.

در هر سفر استانی، یکی از نویسندگان آقای احمدی نژاد را همراهی خواهند کرد تا از نگاه خود و به عنوان یک نویسنده ی آزاد، یادداشت هایی از سفر بنویسد. در این سفر، استان خراسان رضوی میزبان رییس جمهور بوده است.

انتشار سفرنامه از سفرهای رئیس جمهور در دوره های پیش نیز سابقه داشته است که از آن جمله می توان به سفرنامه های بابک داد از سفرهای آقای خاتمی نام برد.

نویسنده در توصیف "سفر به سلامت" در مقدمه کتاب آورده است: بنا نیست این یادداشت ها، به مجموعه ای عرفانی-روحانی که در فضای لاهوت و ملکوت سیر می کند، تبدیل شود. چراکه نه این قلم معرفت این معنا را دارد و نه، این نوشتار، مجال چنین جولانی را. فقط قرار است شرح ما وقع داده شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما