loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چلچراغ: چهل سبک و سیره زندگی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52456 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
26,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب به منظور آشنایی بیشتر و دقیق و موشکافانه با زوایای عملی، رفتاری و فکری ولی فقیه زمان، حضرت آیت الله خامنه ای مدّظلّه العالی، به معرفی و تبیین سبک و سیره معظم له، در چهل موضوع پرداخته شده است.

کتاب حاضر در چهار فصل تنظیم شده است؛
در فصل اول، تعریف سبک، جایگاه و اهمیت آن و سبک رهبری و جایگاه مقام معظم رهبری تبیین شده است.
در فصل دوم، ابتدا الگوی محتوایی و شاخص های این الگو ارائه شده است و سپس خلاصه سبک ها و سیره های مقام معظم رهبری و روابط بین این سبک ها و سیره ها به صورت خلاصه و در یک نگاه آمده است.
در فصل سوم، سبک ها و سیره های معظّم ٌله، شامل چهل سبک که در چهار حوزه حکومتی (10 سبک)، فکری و علمی(6 سبک)، تعامل با مخاطبان(11 سبک) و سبک شخصی (13سبک) دسته بندی شده اند، تشریح و تبیین شده اند
و در فصل چهارم به نتیجه گیری از سبک ها و سیره های مقام معظم رهبری و امتداد آن با سبک امام خمینی رحمت الله علیه پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما