loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرین نخست وزیر: زندگی و زمانه میرحسین موسوی

(1320 - 1368)

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده جواد موگویی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52457 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ٓکتاب آخرین نخست وزیر نوشته جواد موگویی است. این کتاب زندگی و زمانه مهندس میرحسین موسوی می‌پردازد. این کتاب نگاهی به زندگی میرحسین موسوی، آخرین نخست وزیر در جمهوری اسلامی می پردازد، بوده و سیر زندگی او و اتفاقات سال های 1320 تا 1368 را بررسی کرده است.

به شهادت مولف بعد از نوشتن کتاب اسرار آیت (اثر همین نویسنده) سرآغاز ایده آخرین نخست وزیر شکل می گیرد. در این کتاب مولف سعی کرده است تا به دور از جانبداری و فقط بر اساس مستندات تاریخی دست به روایت بزند و زندگی و زمانه‌ی مهندس میرحسین موسوی را بررسی کند. برخی از اسناد در پایان کتاب درج گردیده است.

زهره کاظمی از سال دوم دانشگاه، نمایشگاه‌هایی از نقاشی و نقش برجسته را در «گالری بروجنی» و سال بعدش در «گالری قندریز» برگزار کرد. همان‌جا بود که با موسوی آشنا شد. وقتی محبوبه او را به حسینیۀ ارشاد آورد، سومین نمایشگاهش را در سال 1348 در حسینیۀ ارشاد دایر کرد. همان سال با سیدحسین موسوی ازدواج کرد: «در یکی از نمایشگاهای نقاشی‌ام با همسرم آشنا شدم و بعد از چند روز به خواستگاری‌ام آمدند و من هم قبول کردم.» اما از قرار معلوم پدر موسوی، او را دختری شایسته برای همسری پسرش...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا رجائی

بی صبرانه منتظر جلد دوم

23 مرداد 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما