loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش های توسعه: راهنمای علمی و کاربردی برای محققان، مدیران و برنامه ریزان

توسعه علوم انسانی - 18

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده بریتا میکلسن

مترجم محمدجواد ناطق پور

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 541

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ایران کشوری در حال توسعه و رو به پیشرفت است.
دریچه های امید با شکوفایی علمی و به کارگیری تجربه های مفید دیگران و با تکیه بر مشارکت و همیاری مردم در توسعة کشور به دروازه های بالندگی و توسعه ملی تبدیل می شود.
منابع طبیعی، سرمایه های فرهنگی، نیروی انسانی و سرمایه های اجتماعی، نقاط امید و تکیه گاه ارزشمند رشد و تحول جامعه ایران تلقی می شوند.
استفاده از ظرفیت و توانمندی مردم در قالب طرح ها و پروژه های مشارکتی یکی از راه های استقلال همه جانبة کشور در زمینه های مختلف است. گسترش دانش توسعه و روش های آن در دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و نیز آشنا ساختن مدیران با روش های توسعه می تواند مسیر تحقق توسعه کشور را بیش از پیش هموار سازد.
رعایت اخلاق عمومی و فرهنگ بومی در اجرای برنامه های توسعه از اهمیت خاصی برخوردار است.

نگارنده کتاب حاضر، راز و رمز موفقیت در برنامه های توسعه را جلب مشارکت مردم در برنامه های توسعه می داند و کارگزاران توسعه را تشویق می کند تا برنامه ها و پروژه های توسعه را بر اساس نیازهای مردم طراحی و اجرا کنند.
کتاب، که در زمینه روش های توسعه نگاشته شده، به دلیل استفاده از تجارب گوناگون در کشورهای در حال توسعه و نیز امکان استفاده قشر وسیعی از مخاطبان از جمله دانشجویان، مدیران، کارشناسان و محققان توسعه از آن به عنوان متن قابل استفاده در جامعه ایران برای ترجمه برگزیده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما