loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد مقاومتی در کشورهای پیشرفته با تأکید بر تولید ملی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52563 10003022
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر اقتصادی با هر پایه ی ایدئولوژیک و در هر چارچوب فکری، فلسفی، و اجتماعی، دارای اهدافی نیز می باشد و البته در مسیر تحقق آنها دشواری ها، تهدیدها و موانعی نیز وجود دارد. طبیعی است که سردمداران هر جامعه ای تلاش می کنند نظام اقتصادی خود را به نحوی سامان دهند که با وجود همه ی این دشواری های محتمل، اهداف اقتصادیشان محقق شود و این یعنی ایجاد اقتصاد مقاومتی. بنابراین بررسی و دقت در تجربیات اقتصادی مثبت دیگر کشورها می تواند درس ها و عبرت هایی برای ما به همراه داشته باشد.

این کتاب به بررسی تجربیات کشورهای دیگر در مقاوم سازی اقتصادشان خصوصا در موضوع تولید ملی می پردازد. در این کتاب سیاست ها و برنامه های اقتصادی 10 کشور پیشرفته جهان برای تقویت تولید ملی مورد مطالعه قرار گرفته است. کشورهای انتخاب شده عبارتند از انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه، آمریکا، چین، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و هند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین نوشین

سلام.خواهشا موجود کنید برای خرید

29 اردیبهشت 1398

سلام کتاب طبق آخرین پیگیری، کتاب چاپ تمام هست

مصطفی نجاتی زاده

با عرض سلام.من کتاب اقتصاد مقاومتی در کشورهای پیشرفته رو خرید کردم ولی برام نیومده

14 اسفند 1397

سلام شما گزینه "پذیرش کبمود" انتخاب کرده اید و با توحه به موجود نبودن کتاب و عدم امکان تهیه توسط همکازان ما این کتاب از سفارش شما حذف شده است. مبلغ واریزی شما در کیف پول حساب کاربریتون ذخیره شده است که میتونید در سفارشات بعدی استفاده کنید و یا درخواست عودت وجه دهید

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما