loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر مدیریت جهادی 2: برنامه ریزی و سازماندهی

مبتنی بر آموزه های نهج البلاغه و سیره امامین انقلاب اسلامی و شهداء

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52585 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دانش نوپای مدیریت جهادی در صدد ارائه سبکی جدید از مدیریت است که در عین برخورداری از مبانی و ویژگی های اسلامی، در عرصه بومی مدیریت نیز کارآمد باشد و بتواند الگویی الهام بخش از مدیریت اسلامی را ارائه دهد.
در کتاب حاضر که ویراست اول از متن و محتوای مدیریت جهادی است، از بین منابع دینی تنها کتاب ارزشمند نهج البلاغه و برخی منابع در موضوع سیره نبوی رجوع شده است.
منبع دیگر نکات مقام معظم رهبری در عرصه مدیریت می باشد.
تحلیل و بررسی تجارب موفق مدیریت جهادی، دراین کتاب از جایگاه ویژه ای برخوردارند. در این بخش نیز به مطالعه سیره مدیریتی امام خمینی و بیش از 60 فرمانده شهید، در دو عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پرداخته شده است.
تحلیل های ارائه شده توسط نویسندگان، با مستنداتی که از هر یک از منابع تحقیق بدست آمده ترکیب شده که این خود موجب می شود تا ارتباط عمیقی بین عناوین و مستندات موجود به خوبی درک شود.
فصول و عناوین این کتاب همگی تبعی مستندات و فیش ها می باشند. البته قطعا مباحث مدیریت جهادی می تواند بیشتر، جزیی تر و تکنیکی تر از آنچه در این کتاب بیان شده، عنوان گردد که در ویرایش های بعدی کتاب، مدنظر نویسندگان قرار دارد.

فصول کتاب به این شرح است:
بصیرت و شناخت محیط
برنامه ریزی و تصمیم گیری
گزینش و سازماندهی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما