loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزی روزگاری القاعده: خاطرات ایمن دین، عضو جدا شده القاعده و جاسوس دستگاه امنیتی انگلیس

ماجراهای امنیتی - 1

1 (1)

ناشر نارگل

مترجم وحید خضاب

گردآورنده کتاب وحید خضاب

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52612 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روزی روزگاری القاعده خاطرات «ایمن دین» عضو جدا شده القاعده و جاسوس دستگاه امنیتی انگلیس در این گروهک است. این خاطرات توسط وحید خضاب گرداوری و ترجمه شده است.
این کتاب پرفروش ترین کتاب انتشارات نارگل در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده است.
روزی روزگاری کتاب روایت نفوذ است. نفوذی که حالا تبدیل به یک کلیدواژه مهم در ادبیات سیاسی ایران شده است.

پاسخ کلینتون این بوده که آمریکا هرگز سراغ جنگ و اشغال کشوری نخواهد رفت مگر آن که حادثه ای در سطح بالا، مثل هجوم ژاپن به بندر «پرل هاربر» که منجر به کشته شدن ۲۲۷۰ آمریکایی شد، رخ دهد. ابوحفص سپس رو به ما کرد و گفت: "ما به آن ها یک پرل هاربر می دهیم." و تکرار کرد: "ما به آن ها یک پرل هاربر می دهیم." ابومصعب السوری به شوخی گفت: "برای این کار باید سه تا ناو هواپیمابر داشته باشیم." ابوحفص پاسخ داد: "حتی چهار ناو هواپیمابر، چرا که نه؟" و بعد گفت: "یعنی ما می توانیم چهار ناو هواپیمابر بفرستیم." حوادث ۱۱ سپتامبر نشان داد که آن ها منظورشان چهار هواپیما بوده و نه چهار ناو هواپیمابر.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما