loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انسان؛ رزمنده، نویسنده

گل علی بابایی به روایت گل علی بابایی

ناشر نشر صاعقه

گردآورنده کتاب حسین قرایی

راوی کتاب گلعلی بابایی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 248

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «انسان رزمنده نویسنده» شامل زندگی نامه و خاطرات «گلعلی بابایی» به روایت خود او که به اهتمام حسین قرایی تدوین شده است از سوی نشر صاعقه به چاپ رسیده است.

این کتاب حاصل مصاحبه بلند و ۱۰ ساعته قرایی با وی است که در آن به روایت نویسندگی و زندگی این نویسنده پرداخته شده است.

کتاب از تولد و کودکی بابایی شروع و در فراز نخست به حضور وی در تهران و عضویت در کتابخانه مسجدجواد الائمه(ع) و نیز پاسداری در کمیته مسجد اشاره می کند.در ادامه موضوع عضویت بابایی در لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و حضور در جبهه طرح و در طی آن شرح خاطرات او از عملیات خیبر، حضور در گردان کمیل و عملیات بدر و نیز گردان مالک را شرح می دهد.

بخش سوم خاطرات به شرح آشنایی بابایی با حوزه هنری و تالیف کتاب هایی در موضوع جنگ می پردازد و از همین رهگذر ماجرای تالیف کتاب هایی چون نقطه رهایی، ضربت متقابل، همپای صاعقه، از الوند تا قراویز، ققنوس فاتح، کالک های خاکی و برخی دیگر از آثار وی می پردازد.

هیچ گاه ادعا نکردم که نویسنده مذکور داستان نویس یا رمان نویس است، بلکه هرگاه از او نام برده ام عنوان «مستندنگار و نویسنده مستند دفاع مقدس...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما