loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره یافت ها و ره آوردها: دیدگاه های حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی - جلد اول: منطق، معرفت شناسی، فلسفه اسلامی، فلسفه علم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52761 10003022
200,000 180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه مقالات رهیافت ها و ره آوردها، بازتاب بخشی از آراء، اندیشه ها و نوآوری های حضرت علامه مصباح یزدی در سیر الهی و صیرورت "جهان نوری" شدن ایشان است.

در جلد نخست این مجموعه، مباحث مربوط به منطق، معرفت شناسی، فلسفه و فلسفه و علم؛ و در جلد دوم مباحث مربوط به اخلاق، هنر و حقوق و در جلد سوم مباحث مربوط به جامعه شناسی، علوم سیاسی، مدیریت و اقتصاد و در جلد چهارم مباحث مربوط به قرآن، حدیث، کلام و تاریخ اسلام ارائه شده است.

به یقین دریای یافته های این مجتهد فقه اکبر گسترده تر و ژرف تر از آن است که به سادگی بتوان آن را پیمود یا در آن غوص نمود و قله های سترگ اندیشه هایش چنان رفیع است که عقاب عقل را پرواز ها و پرریختن ها باید، تا دامنه های حیات بخش، زیبا و دل انگیزش را نظاره کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما