loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفت و گو با امروز: تأملاتی در نسبت اقتصاد با فرهنگ و سیاست

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52790 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب گفت و گو با امروز: تاملاتی در نسبت اقتصاد با فرهنگ و سیاست، نوشته شهریار زرشناس است و در انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شده است.

نویسنده شهریار زرشناس در کتاب گفت و گو با امروز، در قالب پنج مقاله «درباره مدرنیته»، «بحران کنونی سرمایه داری جهانی»، «آیا انقلاب اسلامی ایران، بسط انقلاب های فرانسه و روسیه است؟»، «انقلاب اسلامی ایران از منظر حکمت معنوی تاریخ» و «جنگ نرم و رسالت امروز ما» می کوشد مباحثی اندیشه ای درباره نسبت اقتصاد با فرهنگ و سیاست به زبان نسل امروز جامعه مان بیان کند و در این رهگذر به مهم ترین شبهات جریان های غرب گرا در این باره پاسخ گوید.

آنچه در چند سال اخیر در خیابان های شهرهای بزرگ اروپا و آمریکا رخ داده نشانه هایی از بی ثباتی اجتماعی و سیاسی است که ریشه در بحران عمیق و گسترده نظام سرمایه داری اومانیستی و سیاست های نئولیبرالی دارد. تغییر ایدئولوژی حاکم در نظام سرمایه داری جهانی از سوسیال - دموکراسی و اقتصاد کینزی به نئولیبرالیسم نیز نتوانسته است مشکل بحران و رکود و بیکاری و نیز معضل ترکیدگی حباب سرمایۀ مالی را حل نماید...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما