loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ دفاع مقدس - جلد سی و سوم: حقیقت مقاومت

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده فرهاد بهروزی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 1180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52829 10003022
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به موازات تحکیم نظام جمهوری اسلامی در داخل کشور و غلبه نظام اسلامی بر گروهک ها و معاندین، جبهه های جنگ تحمیلی نیز با برنامه ریزی و طراحی عملیات ها، دقیق و منظم اداره می شد. در این برهه، رژیم بعثی عراق پس از تحمل ضربات کوبنده رزمندگان اسلام، حمله موشکی به شهرهای ایران از جمله دزفول، پلدختر و ... را آغاز کرد که قدرت های بین المللی و حامیان حقوق بشر تنها به نظاره نشستند. ولی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان شهرهای عراق را هدف توپخانه قرار نداد. به رغم اینکه شهرهای مختلف عراق در تیررس آتش رزمندگان اسلام بودند ولی نظر امام و مسئولان نظام اسلامی آواره کردن مردم عراق و تخریب شهرها نبود. این موضوعی بود که بارها در سخنرانی ها و اظهارات مسئولان بلندپایه ینظام جمهوری اسلامی بیان شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما