loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اساس بندگی: تبیین سبک زندگی اسلامی در بیانات آیت الله خوشوقت قدس سره (جلد دوم)

مجموعه کتاب های صراط مستقیم 2

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«اساس بندگی» پس از «طریق بندگی» دومین مجموعه کتاب از آثار اخلاقی و تربیتی ای است که موسسه ی فرهنگی هنری محبین صاحب الامر (عج) از آیت خوشوقت (ره) منتشر کرده است.
این کتاب در تلاش است تا عوامل اصلی تدارک و تدبیر حرکت انسان در مسیر بندگی را برشمرد و تشریح نماید. از آن جا که آیت الله خوشوقت این عوامل را تحت عنوان «اساس» بندگی بیان نموده اند و مرجع فرمایشاتشان کتاب شریف کافی است این کتاب نیز به این عنوان مزین شده است.
کتاب (همانند طریق بندگی) سه جلسه از سخنرانی های مرحوم آیت الله خوشوقت (ره) است که به توضیح روایت دعائم الاسلام از وجود مقدس امام باقر علیه السلام می پردازد.
از بخش های مهم که در انتهای فصول مطرح شده است بخش پرسش و پاسخ است. که بر جذابیت های این کتاب می افزاید. 1700 پرسش و پاسخ در این مجموعه گنجانده است.
از دیگر مزیت های این کتاب می توان به زبان ساده و انبوه مثال های آن اشاره داشت که علاوه بر آسان نمودن فهم مباحث از عمق آن نیز کاسته نشده که این خود یک موهبت به شمار می آید.
این مجموعه در دو مجلد و در شش فصل قابل ملاحضه است.

عناوین فصول این مجلد به شرح زیر است:
- حج
- ولایت
- پرسش و پاسخ
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما