loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همسران خوب

ادبیات کلاسیک جهان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52890 10003022
103,000 97,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رمان همسران خوب اثر لوئیزا می الکوت رمان نویس امریکایی است که دنباله زنان کوچک دیگر اثر اوست. این رمان داستان زندگی چهار خواهر است که هر یک وظایف اجتماعی و خانوادگی خود را در غیاب پدر و مادر_که درگیر جنگ های داخلی امریکا هستند_ به نحو شایسته ای انجام می دهند. آنان با اراده ای مصمم وظایف زندگی را به دوش می کشند و در این راه با تمام توان به پیش می روند. آنان می خواهند در برابر نارسایی ها بایستند و خانواده ای خوشحال، پابرجا و موفق باقی بمانند.

خانواده و جمع دوستان جو کمک بسیاری برای برگرداندن آرامش او کردند، ولی با این همه جو که بسیار حساس و نازک طبع بود و همیشه آرزو داشت شاهکاری بیافریند، حال برعکس رمانی پرنقص نوشته بود که به سختی این مرحله را گذراند. اما در واقع این تجربه به حالش مفید واقع شد. زیرا آن هایی که واقعا عقیده شان ارزشمند بود، با انتقادشان بهترین آموزش را به این نویسنده جوان و تازه کار دادند و وقتی آن تلخی اولیه سپری شد، جو به کتاب کوچک حقیرش می خندید، اما هنوز هم به آن عقیده داشت و بر اثر ضربه هایی که دریافت کرده بود، خود را قوی تر و عاقل تر احساس می کرد. سپس با عظم و جرات به خودش گفت نداشتن نبوغ که آدم را نمی کشد، به هر حال این انتقادات برای من خالی از تفریح هم نبود. چون درست آن قسمت های داستان که مستقیما از زندگی واقعی گرفته بودم، غیرممکن و احمقانه و غیر توصیف شده بود، و حال آنکه صحنه هایی که از کله ی مزخرف خودم تراوش کرده، گیرا، طبیعی، حساس و واقعی توصیف شده اند! بنابراین من با همین تعریف های دومی خودم را دل خوش خواهم کرد و وقتی آماده شدم دوباره رمان دیگری خواهم نوشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما