loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رقص برزیل با شیطان: جام جهانی، المپیک و مبارزه برای دموکراسی

ناشر اسم

نویسنده دیو زرن

مترجم علی عرب زاده

ویراستار سعید زاهدی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 400

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

بعد شنیدن نام فوتبال دست کم نام اولین کشوری که به ذهنمان متبادر می شود کشور برزیل است. جایی که کودکان در کوچه پس کوچه های آن حتی جوراب هایشان را گلوله می کنند و آن فوتبال بازی می کنند و زندگیشان بدون فوتبال چیزی کم دارد.
بعد از اکتبر 2007 پس از این که فیفا میزبانی جام جهانی 2014 ر ابه برزیل داد همه خوشحال شدند که حق به حقدار رسید. اما از چند ماه قبل از زمان برگزاری مسابقات، خیابان ها مملو از تظاهرکنندگانی بود که عشق اولشان از کودکی فوتبال بود.
دیو زرن نویسنده ی پرتلاش فوتبالی نویس که بیشتر در حوزه خبر ورزشی فعالیت می کند خود را به این شلوغی ها رسانده و در این کتاب به گفت و گو با مردم معترض پرداخته است. او در این کتاب تصویر واقعی از صاحبان اصلی فوتبال را مخابره کرده است. البته برای دقیق تر کردن تصاویرش خواننده را با تاریخ، فرهنگ، سیاست و مردم برزیل هم آشنا می کند و از درگیری هایشان با فیفا و از رئیس جمهور و نسبتش با فوتبال و رویکرد پله و حتی نیمار نیز هم می گوید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما