loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه ی پنهان ماه 29: قاضی میرسعید به روایت همسر شهید

ناشر روایت فتح

نویسنده زهرا مشتاق

ویراستار فاطمه دوست کامی

راوی کتاب فخرالسادات قاضی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 112

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نیمه پنهان ماه 29 روایت خاطراتی از شهید قاضی میرسعید از زبان همسر ایشان خانم فخرالسادات قاضی است.
شهید حمید قاضی میرسعید دانشجوی پزشکی ای بود که پس از مدتی به علت شهادت یکی از دوستانش در شهر پاوه به آن منطقه عزیمت نمود وی در این شهر به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نائل آمد . بیست و یک سالش بود که به عنوان مسوول روابط عمومی سپاه و قائم مقام فرماندهی سپاه مشغول شد. با رفتن شهید حاج همت به جنوب کشور، حمید فرماندهی سپاه پاوه را عهده دار شد. دست آخر نیز در عملیات فاو به شهادت رسید.

حمید مدت ها مسئول امور فرهنگی سپاه بوده. در کنارش هر کاری که از دستش بر می آمده، برای این مردم انجام می داده. مردمی که زندگی سخت داشتند و هیچ وقت ازمسئولان وقت محبتی ندیده بودند. حمید هم سفره شان می شود. پای درد دل هایشان می نشیند. به حرف هایشان گوش می دهد. و هر کاری که می توانسته یا از دستش بر می آمده، برایشان انجام می دهد. سعی می کند مثل خودشان زندگی کند. با این که به خاطر مسئولیتی که داشته، می توانسته از امکانات آن جا هم استفاده کند، این کار را نمی کند. نمی خواهد فکر کنند او هم آمده چیزی ببرد و برود. بعد هم که با حکم حاج همت جانشین فرمانده سپاه می شود و کارهای بیشتری آن جا انجام می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما