loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تدریس اثربخش با فناوری های اینترنت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53040 10003022
96,000 91,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتـاب حاضـر با هـدف معرفی ظرفیت ها و امکان های فنـاوری های مبتنـی بـر اینترنت در فرایند تدریس و یادگیری، به ویژه در دوره ابتدایی، طراحی و تدوین شـده است. ایـن کتاب ضمـن معـرفی چنـدین مطالعـه مـوردی بـه معلمـان کمک می کند که در عمـل به صورت هدفمنـد فناوری را با فراینـد تدریـس و یادگیری خود و دانش آموزان کلاس تلفیق کننـد.

مطالعه موردی و پروژه های معرفی شده در این کتاب راهنمای عملی خوبی برای درس « روش ها و فنون تدریس» و « روش تدریس پیشرفته » در دوره کارشناسی ارشد در اختیار دانشجویان و استادان قرار می دهد.

نخستین مزیت این اثر ارایه توضیحی کامل و جامع از سه روشی است که در دنیا برای آموزش تدریس بسیار متداول است؛ روش تدریس سخنرانی، روش تدریس آزمایشگاهی که در دانشگاه های مهندسی و علوم پایه ایران و جهان کاربرد دارد و روش تدریس بحث در قالب گروه های کوچک که البته هنوز در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد. دومین مزیتی که این اثر را از دیگر آثار متمایز می کند، به دو فصلی اختصاص دارد که در آن نویسندگان، «جورج براون» و «مدلین اتکینز» به ارایه توضیحاتی درباره پایان نامه نویسی، پروژه نویسی، طرح پژوهش نویسی و خصوصیات استاد راهنمای خوب پرداخته اند و هدایت پایان نامه را که به نوعی آموزش غیر مستقیم استاد به دانشجو است، مد نظر قرار داده اند.

به تعبیر دیگر سه روشی که در فصول اول مطرح شده به ارایه شفاهی مطالب و روش های بعدی آمده در کتاب به ارایه کتبی مطالب اختصاص داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما