loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباطات در جهان معاصر: تحول اندیشه ها، نهادها و عملکردهای ارتباطی

ناشر موسسه نشر شهر

نویسنده کاظم معتمدنژاد

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 348

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

وسایل ارتباط جمعی، اکنون در تمام ساعات شبانه روز، برای همه افراد انسانی در سراسر جهان، اخبار و اطلاعات و گزارش ها و مقاله های بسیار گوناگون را به سرعت پخش و منتشر و آنان را از دگرگونی های زندگی مشترک انسان ها در هر کشور و در تمام دنیا، آگاه می سازند.
از تاثیرات وسایل ارتباط جمعی همین بس که اگر این پدیده ارتباط اجتماعی وجود نداشته باشد، قدرت دولت ها بی تاثیر می شود، اقتصاد ملت ها راکد می ماند، آگاهی جمعی کاهش می یابد و افکار عمومی توسعه نمی یابد.
کتاب حاضر، در ده بخش، حاوی نوشتارهایی است که در طول سال های 1367 تا 1387 هجری شمسی به صورت مقدمه در کتاب های مختلف پژوهشگران ارتباطات منتشر شده است.
این نوشتارها، معرف تحول اندیشه ها، نهادها و عملکردهای وسایل و تکنولوژی های ارتباطی در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی در دهه های اخیر است و تحول ارتباطات در دنیای معاصر را مرور می کند. همچنین پیش از آغاز کتاب، به عنوان یک نوشته مستقل، در خصوص زمینه های سیاسی و اقتصادی نظام جهانی ارتباطات به نگارش درآمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما