loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسافر غربت: شهید مدافع حرم محمد آژند به روایت مادر و همسر

یک بغل گل سرخ

ناشر تقدیر

نویسنده مهدی گودرزی

ویراستار محمد عامری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه یک بغل گل سرخ تلاشی است برای به تصویر کشیدن نقش مادران و همسران شهدای دفاع از حریم آل الله و جهان اسلام و نگاه تربیتی و اخلاقی به زندگی شخصی و اجتماعی شهدا از پنجره خانواده و کوششی برای شناخت سبک زندگی متعالی در عصر حاضر است تا گواهی برای اثبات همیشگی مردانی از جنس سلمان، عمار، میثم و ابوذر باشد.

این جلد نیز به شهید مدافع حرم محمد آژند اختصاص دارد. روایت های این کتاب را نیز هم چون دیگر مجلدات از زبان مادر و همسر این شهید می خوانیم و در پایان کتاب عکس هایی از او را به نظاره می نشینیم.

شهید محمد آژند متولد 1359 از شهدای مدافع حرم شهرستان شهریار، 22 دی ماه سال 94 در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در منطقه خان طومان سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

از ابتدای مطرح کردن بحث سوریه، مسئله را کامل برایم باز کرد تا فهم من نسبت به موضوع بسیط و جامع باشد و با کمال میل و صمیم قلب رضایت دهم. او اعتقاد داشت اگر ما رضایت قلبی ندهیم، هرگز به فیض شهادت نائل نمی شود.بعد هم توضیح داد که وصیت نامه اش را به چه کسی می دهد و... حتی از من می خواست برای شهادتش دعا کنم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما