loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازگشت به آسمان

ناشر سوره مهر

نویسنده مجتبی رحماندوست

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53178 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«بازگشت از آسمان» سفرنامه های مجتبی رحماندوست به چند کشور مختلف از جمله سفر به آلمان است که توسط سوره مهر منتشر شده است.

این اثر یادداشت های از سفرهای است که به کشورهای مختلف داشته است. در یکی از فصلها ماجرای بستری شدن ایشان در یکی از بیمارستان های آلمان پرداخته شده است.

نویسنده در سال 60 در جبهه مجروح شد، به دلیل نبود امکانات پزشکی به آلمان سفر کرد. در حین عمل تا پای شهادت رفت. هرچند شهادت نصیبم نشد.نام کتاب از فصل سفر به آلمان گرفته شده است.

اگرچه خاطرات سفرهای اشخاص در سایت ها به صورت آنلاین در دسترس است ولی هنوز مخاطبان به کتاب های سفرنامه علاقه مند هستند برای همین است که سفرنامه ها تجدید چاپ می شوند.


همچنین رحماندوست در مقدمه کتاب اینگونه نوشته است: در سفرهایم به بعضی از کشورها، مشاهداتی داشته ام که به نظرم نقل آن ها برای کسانی که همسفر من نبوده اند خالی از لطف نیست. از میان ده ها سفرنامه دست نویس خودم، چند سفرنامه را به شما تقدیم می کنم تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

در قسمتی کتاب اینگونه آمده است:

یکشنبه، 1 آبان ماه 1362، زیگِن (آلمان غربی)

از چهارشنبه، 27/7/62 که از ایران درآمده و عصرش وارد این بیمارستان شده ام، هنوز بدون هیچ معالجۀ مهمی در این گوشه اروپا خوابیده ام. به جز امروز که تعطیلی بود، هر روز پانسمان های دست و پا را عوض کرده اند. تا بخواهی از من عکس گرفته اند از دست و پا و سایر نقاط بدن، برای آزمایش خون گرفته اند. در سه روز اخیر هم برای آزمایش قند خون روزی سه بار با تیغ زدن به نوک انگشت از من خون گرفته اند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما