loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارزیابی اقتصادی طرحها ( اقتصاد مهندسی )

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر به عنوان منبع اصلی درس ارزیابی اقتصادی طرحها در گرایشهای رشته علوم اقتصادی و به عنوان منبع اصلی درس «اقتصاد مهندسی» در رشته های مهندسی و به عنوان منبع کمکی برای درسهای «اقتصاد کلان»، «ارزشگذاری اقتصادی منابع طبیعی» و «حسابداری زیست محیطی» در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ارزش 3 و 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

کتاب ارزیابی اقتصادی طرحها مجموعه ای از مفاهیم، ابزارها و روشهایی است که تصمیم گیران را در ارتباط با آگاهی از توجیه پذیری طرحها، در شرایط مختلف، از منظر اقتصادی یاری می رساند. کاربرد این درس را می توان در آن بخش از رشته های دانشگاهی که با تصمیمات و فعالیتهای اقتصادی روبه رو هستند مشاهده کرد؛ از رشته های اقتصاد، مدیریت، و حسابداری گرفته تا گرایشهای مختلف رشته های مهندسی که به فضای کسب و کار ورود می کنند.

در کتاب حاضر کوشیده ایم ضمن تأکید بر ابعاد اقتصادی مباحث، مطالب به گونه ای انتخاب و تدوین شوند که محتوای تهیه شده برای طیف وسیعی از رشته های دانشگاهی فوق کاربرد داشته باشد. بنابراین دو ویژگی بارز کتاب حاضر را می توان دربر داشتن مجموعه نسبتاً کاملی از مطالب مورد نیاز به منظور ارزیابی اقتصادی یک طرح از یک سو و پرهیز از پرداختن به مبانی صرفاً نظری و تأکید برجنبه کاربردی مطالب، به ویژه در شرایط حاکم بر اقتصاد ایران، از سوی دیگر دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما