loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انسان از دیدگاه اسلام

علوم تربیتی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53374 10003022
9,000 8,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای سه واحد درسی «انسان شناسی از دیدگاه اسلام»، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته روان شناسی و مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه ها تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان و دانش پژوهان نیز از آن بهره مند شوند.

اهمیت و نقش اساسی مباحث انسانشناختی در علوم انسانی و اجتماعی از یک طرف و در نظر گرفتن دیدگاهها، باورداشتها و ارزشهای اسلام در مباحث نظری و عملی علوم اجتماعی و نظام تحقیقاتی جامعه اسلامی، به ویژه دیدگاههای انسانشناختی اسلام، از طرف دیگر ضرورت بررسی و کاوش این موضوعات را روشن می کند. در این راستا کتاب حاضر به عنوان پیش درآمدی به مباحث یاد شده در پنج فصل تدوین شده است. بخش پایانی کتاب شامل منابع فارسی و لاتین است.

مقدمه
فصل اول: ماهیت و جایگاه انسان شناسی
فصل دوم: نفس و جسم
فصل سوم: طبیعت و سرشت آدمی
فصل چهارم: جبر و اختیار
فصل پنجم: انسان کامل
سخن پایانی
منابع و مآخذ
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما