loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش تاریخ در دانشگاه: ارتقای سطح یادگیری و فهم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53556 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای جامعه علمی رشته تاریخ در حوزه مباحث آموزش و یادگیری تاریخ ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

ضرورت ها و ظرفیت های تدریس در هر رشته تخصصی از جمله مواردی است که با وجود اهمیت فراوان، کمتر مورد توجه پژوهشگران قرار می گیرد و آنها غالباً با کم ارج دانستن این مقوله، کاوش درباره آن را به رشته های خاص مانند تعلیم و تربیت و برنامه ریزی آموزشی احاله می نمایند.

آلن بوث، استاد برجسته رشته تاریخ در دانشگاه ناتینگهام، در این کتاب با محوریت بخشیدن به تدریس به مثابه مقوله ای در چارچوب ارتقای سطح فهم در میان دانشجویان، تلاش می کند مخاطب را با شیوه های متنوع تدریس در رشته تاریخ آشنا نماید.

خواننده با مطالعه این کتاب مهم به روشنی با این حقیقت روبه رو می شود که انتخاب شیوه تدریس متناسب با موضوعات گوناگون تاریخی برای دانشجویان مقاطع متفاوت تحصیلی می تواند تا چه میزان برای تربیت نیروهای مؤثر و کارآمد برای جامعه مفید باشد.

مقدمه مترجم
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: یادگیری تاریخ با هدفِ فهمیدن
فصل سوم: یادگیری تاریخ از چشم انداز دانشجویان
فصل چهارم: رویکردها به تدریس تاریخ
فصل پنجم: ایجاد بافتار مناسب برای یادگیری
فصل ششم: راهبردهای یادگیری فعال در کلاس تاریخ
فصل هفتم: ترویج استقلال در یادگیری
فصل هشتم: ارزیابی معطوف به فهم
فصل نهم: بهبود و رشد فهم از تدریس
منابع
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما