loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاریابی ورزش و رویداد

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت بازار یابی و ورزش» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی،کلیه علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

این کتاب حاصل سالها کار در زمینه بازاریابی ورزش و رویداد است و مؤلفان در این اثر به بررسی صنایع ورزشی و رقابتی از دیدگاه بازاریاب می پردازند. قسمت نخست کتاب حاضر برنامه بازاریابی، حرکت به سوی الگوی رفتار مصرف کننده و بازاریابی خدمات را بررسی کرده و در مورد مباحث حوزه ارتباطات گفتگو می کند. قسمت دوم اثر نیز به مباحث حوزه رویداد می پردازد. مطالب هر بخش بر مبنای بخش قبلی آماده شده است و در نتیجه لازم است که کتاب به ترتیب خوانده شود. در هر فصل بخشی با عنوان مباحثی برای متخصصان گنجانده شده است که شامل توضیحات بیشتر برای آن دسته از مخاطبانی است که با بخشی یا تمام بخشهای قبلی آن فصل آشنا هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما