loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازمهندسی فرآیندهای کسب و کار

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت IT در مقطع کارشناسی ارشد، به عنوان منبع اصلی درس «بازمهندسی فرایندهای کسب وکار» به ارزش 3 واحد و همچنین برای دانشجویان رشته های مدیریت کارآفرینی و MBA در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع کمک درسی درس «طراحی و تدوین طرح کسب و کار» تدوین شده است.

هدف اصلی این کتاب ارائه راهکارهای عملی، علمی و اجرایی مناسب برای مدیریت پروژه بازطراحی فرایندهای کسب وکار سازمانهاست. در این کار تلاش شده است تا با شیوه عملیاتی نمودن و ارتباط موضوعات نظری، که بسیاری از منابع به آنها پرداخته اند، بر جنبه های اجرایی و پیاده سازی بازطراحی و مدیریت فرایندهای کسب وکار در سازمانهای دولتی و خصوصی در کشور تمرکز شود. بازطراحی فرایندهای کسب وکار به ارتقاء روزافزون بهره وری در سطح کشور یاری می رساند.

کاربران این کتاب کارشناسان، متخصصان و کلیه دانشجویان گرایشهای دوره های مدیریت و به ویژه دانشجویان رشته مدیریت فناوری اطلاعات هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما