loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برنامه ریزی تعاملی کاربری زمین

راهنمای ایجاد اعتماد میان همسایگان، پیمانکاران، مقامات رسمی برنامه ریزی و دوستداران محیط زیست

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم اجتماعی به عنوان منبع اصلی درس «برنامه ریزی کاربری زمین» در مقطع کارشناسی ارشد به ارزش 2 واحد و همچنین به عنوان منبع کمک درسی برای دروس «برنامه ریزی شهری» در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ارزش 3 واحد، «مدیریت شهری» در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ارزش 2 واحد، «مدیریت بحران» و «مدیریت پروژه» در مقطع کارشناسی به ارزش 2 واحد، «طراحی شهری» و «شهرسازی معاصر» به ارزش 2 واحد و «عوامل سازماندهی مکان» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

تقریب اذهان، تقویت درک و همدلی و کمک به حل پایدار مسائل زندگی جمعی، از دستاوردهای خاص گفت و گو و تعامل است. از آنجا که تفسیر افراد مختلف از امری واحد، متفاوت است و به طور معمول هر فرد سهمی از حقیقت را در اختیار دارد، نیاز است که در جامعه، ضمن احترام به خرد جمعی، امکان ابراز نظر و گفت و گو به خوبی فراهم شود تا خیر جمعی حاصل گردد.

بهره گیری از این امر در برنامه ریزی شهری، همانند سایر حوزه های اجتماعی نیز کاملا ضروری است. در این صورت است که تعامل گروه های مختلف با تخصص ها و منافع متفاوت و تأثیرگذاری و تأثیرپذیری از یکدیگر میسر می شود و احساس رضایت و تعلق خاطر به شهر فراهم می آید. این کتاب گامی است در راه دستیابی به حضور فعال و کارآمد شهروندان در ساماندهی محل زندگی خود.

مقدمه مترجمان
مقدمه
فصل اول: برنامه ریزی تعاملی: چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ چگونه؟
فصل دوم: فرایند برنامه ریزی تعاملی پروژه های بهتر و محله های بهتر به کمک تعامل خلاق
فصل سوم: پرسشها و پاسخهایی درباره برنامه ریزی تعاملی
فصل چهارم: چگونگی همکاری با پیمانکار
فصل پنجم: عکسهای هوایی و لوازم مدل سازی پروژه
فصل ششم: چگونگی طراحی پروژه های به زیستی اجتماعی
فصل هفتم: طرح جامع و برنامه ریزی تعاملی
پیوست: پرسش نامه ها و دعوت نامه هایی که می توانید استفاده کنید
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما