loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحقیق تفکر سیستمی: دانش و کنش در علم مدیریت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86175 10003022
140,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مینجرز در این کتاب می‌کوشد مبانی نظری و فلسفی لازم را برای پایه‌گذاری یک رویکرد سیستمی منسجم فراهم کند و در این راه از گستره مطالعاتی عمیق خود به خوبی بهره می‌برد. او در هر فصل به فراخور نیاز از افکار و آراء دانشمندان حوزه‌های مختلف از ماتورانا و وارلا در عصب‌شناسی و زیست‌شناسی؛ مرلوپونتی، هایدگر و باسکار در فلسفه؛ گیدنز، هابرماس و لومان در جامعه‌شناسی؛ پیرس و سوسور در زبان‌شناسی؛ ویور و شانون، درتسک، و پولانی در نظریه اطلاعات و دانش استفاده کرده است. وسعت مطالعات و فهم عمیق او در حوزه‌های مختلف علمی و نظری به خصوص در یک حوزه کاربردی مانند علم مدیریت، تحسین برانگیز است. این کتاب با تأکید بر مبانی نظری در پی آن است که مخاطبان خود را که عموماً متخصصان و تحلیل‌گران علم مدیریت هستند با مفاهیم اساسی و زیربنایی تفکر سیستمی آشنا کرده، آنها را به منظور به کار گیری روش‌شناسیهای سخت، نرم و ترکیبی برای حل مسائل جهان واقعی آماده کند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات برای پوشش سرفصلهای مرتبط با تجزیه و تحلیل سیستمها و تفکر سیستمی، روش‌شناسی تحقیق و علم مدیریت و پژوهش عملیاتی قابل بهره‌برداری است. همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی در بسیاری از رشته‌هایی که در عمل به دنبال حل مسائل واقعی هستند می‌توانند از مفاهیم و تکنیکهای تشریح شده در این کتاب به منظور فهم بهتر سیستمهای مورد مطالعه و مداخله در موقعیتهای جهان واقعی در جهت اعمال تغییر و بهبود آنها استفاده کنند. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما