loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحولات اقتصادی ایران (1)

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «اقتصاد ایران» به ارزش 3 واحد تدوین شده است.

با توجه به ضرورت تجزیه و تحلیل عینی و عملی و بهره گیری هرچه بهتر از توانمندی ها و ظرفیت های اقتصاد ایران و برطرف کردن ضعف ها و نارسایی های موجود و لزوم تدوین کتاب درسی در باب اقتصاد ایران که با استفاده از اطلاعات، آمار و تحلیل های به روز این نیاز را در سطوح مراکز آموزش عالی کشور برآورده نماید، این مهم به وسیله نویسندگانی که سال ها اقتصاد ایران را تدریس نموده اند یا مسئولیت های اجرایی آن را با تمام وجود لمس کرده اند، عملیاتی شد. گرچه تاکنون کتاب های متعددی در موضوع اقتصاد ایران به چاپ رسیده، اما این کتاب ویژگی هایی دارد که ارزش آن را بالا برده است: به روز بودن اطلاعات، وجود آمار و اطلاعات، تقسیم بندی فصول و بخش های مناسب با اقتصاد ایران به طور جامع، مطالب و فصول جدیدی که اولین بار در کتاب اقتصاد ایران به آن پرداخته شده است؛ مانند فصول خدمات، نقش دولت در اقتصاد، بودجه ریزی، برنامه ریزی، بخش تعاون و بخش خصوصی و مباحث ابتکاری جدید دیگر که خواننده را در مسیر واقعیت های اقتصاد ایران قرار می دهد.

پیشگفتار
فصل اول: تاریخ اقتصادی ایران
فصل دوم: جغرافیای اقتصادی ایران
فصل سوم: جمعیت و نیروی انسانی ایران
فصل چهارم: بخش کشاورزی ایران
فصل پنجم: بخش صنعت ایران
فصل ششم: بخش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران
فصل هفتم: بخش خدمات در ایران
فصل هشتم: نقش دولت در اقتصاد ایران
فصل نهم: بودجه ریزی در ایران
فصل دهم: برنامه ریزی در اقتصاد ایران
فصل یازدهم: بخش تعاون در اقتصاد ایران
فصل دوازدهم: بخش خصوصی در اقتصاد ایران
منابع و مآخذ
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما