loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جعل و تزویر و جرایم وابسته

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53918 10003022
168,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «حقوق جزای اختصاصی (2)» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

جعل و تزویر در حقوق جزای امروزی، یکی از جرایم خطرناک و از جمله جرایمی است که در بیشتر موارد مجرمان یقه سفید آن را مرتکب می شوند. ارتکاب این جرم، گذشته از زبانهای فردی، آسایش و رفاه عمومی را در سطح گسترده ای خدشه دار می سازد. جرم مزبور از جمله جرایمی است که همه مراجع قضایی اعم از کیفری و غیر کیفری، روزانه با آن سروکار دارند. با آنکه در مورد جعل و تزویر پژوهشهای گوناگونی صورت پذیرفته است، هنوز در ارتباط با اجزا و شرایط مادی و معنوی مؤثر در تحقق این جرم پاره ای ابهامها وجود دارد و تفکیک این جرم از جرایم مشابه در پاره ای از موارد محل تردید قرار می گیرد. در این پژوهش در بخش اول اجزا و شرایط مؤثر در تحقق جعل و تزویر به دقت مورد بررسی قرار گرفته و حد و مرز این جرم از جرایم مشابه روشن گردیده است و در بخش دوم اجزا و شرایط دو دسته از جرایم وابسته به جرم مزبور (جرایم ملحق به جعل و تزویر و جرایم در حکم جعل و تزویر) مورد مطالعه قرار گرفته است.

پیشگفتار
مقدمه
گفتار آغازین: شناسایی جعل و تزویر و جرایم وابسته
بخش اول: جعل و تزویر
   فصل اول: تعریف و ارکان جعل و تزویر
   فصل دوم: واکنشها و پاسخهای جعل و تزویر
بخش دوم: جرایم وابسته به جعل و تزویر
   فصل اول: جرایم ملحق به جعل و تزویر
   فصل دوم: جرایم در حکم جعل و تزویر
نتیجه گیری نهایی
پیوست: آزمون و ارزیابی
منابع و مآخذ
نمایه قوانین
نمایه موضوعی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما