loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق بازار سرمایه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53977 10003022
198,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته حقوق ­ گرایش حقوق اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع قابل استفاده دروس حقوق بورس و اوراق بهادار ­ حقوق تجارت و حقوق بازار و اوراق بهادار هر یک به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر دانشجویان، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

پیشرفت اقتصادی مستلزم تأمین مالی و تأمین مالی موفق مستلزم حمایت از حقوق سرمایه گذاران است. بر این اساس، حقوق بازار سرمایه به دنبال فراهم آوردن فضایی مناسب، شفاف و کارا برای تأمین مالی و حمایت از سرمایه گذاران است. حقوق بازار سرمایه، حقوق فعالان و خدمات مالی است و بدین ترتیب، کتاب حاضر ضمن تأکید بر مفهوم محوری اوراق بهادار، به بیان قواعد حاکم بر فعالان بازار سرمایه، یعنی ناشران اوراق بهادار، نهادهای مالی و تشکل های خودانتظام و نیز فعالیت های این بازار می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما