loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق تأمین اجتماعی : با تأکید بر حوزه بیمه ای

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس اختیاری حقوق تأمین اجتماعی به ارزش 1 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

حق برخورداری از حمایتهای تأمین اجتماعی در اسناد بین المللی و داخلی مورد تأکید قرار گرفته است. مطابق اصل 29 قانون اساسی برخورداری از این حمایتها حق یکایک افراد جامعه اعم از شاغل و بیکار و مستخدمین دولت و سایر شاغلان است. در برابر این حق، تکلیف دولت برقراری حمایتهای تأمین اجتماعی برای هر ایرانی است. در کتاب حاضر با مطالعه ای تحلیلی به عنوان منبع درسی در زمینه حقوق تأمین اجتماعی درصدد معرفی حق تأمین اجتماعی در اسناد داخلی و بین المللی هستیم و به معرفی نهادهای بیمه ای، حقوق و تکالیف بیمه شدگان، تکالیف نهادهای بیمه ای و دولت، انواع حمایتهای بیمه ای و شرایط و موانع برخورداری از آن می پردازیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما