loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر زبان شناسی شناختی: نظریه ها و مفاهیم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54088 10003022
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان مقدمه ای در زبان شناسی شناختی و منبع مبنایی درس های اصول معنی شناسی و مکاتب جدید هرکدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

این کتاب که حاصل ده سال مطالعه مؤلف در این زمینه است، اثری مقدماتی برای معرفی اصول و مفاهیم مطرح در زبان شناسی شناختی و تلاشی در راستای پر کردن خلأ وجود کتابی مناسب در این زمینه به زبان فارسی است.

نویسنده کتاب با تأکید بر نکته مذکور، این اثر را در قالب سه بخش و 9 فصل نگاشته و در آن به مباحثی چون مفاهیم بنیادی زبان شناسی شناختی با مقایسه دو رهیافت صورت گرایی و نقش گرایی، خاستگاه زبان شناسی شناختی، جنبه های مختلف معنی شناسی شناختی و معرفی رویکردهای شناختی به مطالعه دستور (صرف و نحو) پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما