loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ذهن، درآمدی بر علوم شناختی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54133 10003022
173,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته های زبان شناسی، علوم شناختی، روان شناسی، هوش مصنوعی، فلسفه و علوم اجتماعی به عنوان یک موضوع میان رشته ای ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، دیگر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

علوم شناختی شاخه ای میان رشته ای و نوین از دانش است که به مطالعه علمی ذهن و شناخت می پردازد و رشته های گوناگونی نظیر روان شناسی، هوش مصنوعی، علوم اعصاب، فلسفه، زبان شناسی، و انسان شناسی را دربر می گیرد.

کتاب ذهن: درآمدی بر علوم شناختی، سعی دارد مفاهیم بنیادین رشته علوم شناختی را به صورت قابل فهم و با مدنظر داشتن طیف متنوع مخاطبان آن معرفی کند. نویسنده کوشیده است رویکردهای عمده به مطالعه ذهن و شناخت را معرفی کند و به ارزیابی نقاط قوت و ضعف هر یک از آنها بپردازد. مطالب کتاب به گونه ای است که داشتن هیچ گونه دانش قبلی در مورد علوم شناختی را مفروض نمی دارد.

مخاطبان عمده این کتاب عبارت اند از: دانشجویان و پژوهشگران رشته های علوم شناختی، علوم اعصاب، روان شناسی، زبان شناسی، هوش مصنوعی، فلسفه، و علوم اجتماعی.

مقدمه مؤلف
پیشگفتار مترجم
بخش 1: رویکردها به علوم شناختی
   فصل 1: بازنمایی و رایانش
   فصل 2: منطق
   فصل 3: قاعده ها
   فصل 4: مفهوم ها
   فصل 5: تمثیل ها
   فصل 6: تصویرها
   فصل 7: پیوندها
   فصل 8: مرور و ارزیابی
بخش 2: ضمائم علوم شناختی
   فصل 9: مغز
   فصل 10: احساسات
   فصل 11: خودآگاهی
   فصل 12: جسم، جهان، و سامانه های پویا
   فصل 13: اجتماعات
   فصل 14: آینده علوم شناختی
پیوست: منابع علوم شناختی
منابع
واژه نامه
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما