loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهکارهای مسائل مدیریت در خدمات اطلاعاتی و علم سنجی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی برای دروس «مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی» و «آمار برای کتابداران» و برای دانشجویان گرایش کتابخانه های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد برای دروس «برنامه ریزی در کتابخانه های دانشگاهی» و «ارزشیابی نظامها و خدمات اطلاعاتی» و برای دانشجویان رشته علم سنجی در مقاطع کارشناسی ارشد برای دروس «کاربرد آمار استنباطی در علم سنجی»، «مبانی علم سنجی» و «نظامهای سنجش علم، فناوری و نوآوری» ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پویا با هدف خدمت رسانی به کاربران، بازده فعالیت اطلاعاتی خویش را در اختیار کاربران قرار می دهند و لازم است برای دستیابی به عملکرد بهتر، بهره وری بیشتر و توفیق در دنیای رقابتی کنونی، به شیوه مناسبی مدیریت شوند. مدیران و متخصصان این مراکز در تلاش اند با کاربرد اصول علمی، مبانی نظری و فنون به کار رفته در سایر رشته های علمی نظیر مدیریت، ریاضی و آمار به این هدف مهم برسند. اثر حاضر برگردان فارسی کتابی برای حل مسائل حرفه ای مدیریت مراکز اطلاع رسانی با رویکرد مذکور است. این اثر بنا به ضرورت، برنامه مطالعاتی مفیدی را در شش فصل برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی و علم سنجی فراهم می آورد.

پیشگفتار مترجم
پیشگفتار
درباره نویسنده
فصل اول: اندازه گیری عملکرد
فصل دوم: همکاری و تشریک مساعی
فصل سوم: قانون پارتو و مشکلات رضایت کاربران
فصل چهارم: ارزیابی تأثیر و هزینه
فصل پنجم: اطلاعات و عدم اطمینان
فصل ششم: پیش بینی و شبیه سازی
فصل هفتم: کلام آخر
کتاب شناسی
واژه نامه فارسی به انگلیسی
واژه نامه انگلیسی به فارسی
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما