loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای عملی تهیه و نمایش شکلها و نمودارهای آماری در پژوهش رفتاری

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته های مختلف در همه مقاطع به عنوان منبع اصلی درس «آمار و روش تحقیق» ترجمه شده است.

کتاب حاضر یک راهنمای مفید و عملی برای تهیه و نمایش شکلها، نمودارها، پوسترها، اسلایدها و مواد سخنرانی های علمی و پژوهشی است که به منظور گردآوری و سازمان دادن داده های خام و ارائه یافته های نهایی در گزارش های پژوهشی، پایان نامه ها، رساله های تحصیلی و نیز مقاله های پژوهشی، که مستلزم درک ساختار پیچیده پدیده ها و محدودیت های مربوط به شکل بندی و چگونگی نمایش آنهاست، به کار می رود.

افزون بر این، کتاب یکی از مشکلات عمده و زیربنایی پایان نامه ها، گزارش های پژوهشی و مقاله های علمی را در زمینه ارائه نتایج و یافته های پژوهش، به ویژه یافته های آماری در قالب شکلها، نمودارها، ترسیمها، و همچنین چگونگی تهیه پوسترها، اسلایدها و مواد لازم برای ارائه یافته های پژوهشی در همایشها را برطرف می کند؛ به گونه ای که هم اصل ایجاز و اختصار رعایت گردد و هم یافته های اساسی و ضروری به شیوه مناسب گزارش شود.

دامنه گسترده ای از دانشجویان کارشناسی تا پژوهشگران حرفه ای و استادان دانشگاه در حوزه های مختلف علوم انسانی و رفتاری، ناشران کتاب های علمی و آموزشی و کسانی که به هر نحو با ارائه یافته های علمی در مقاله ها، پایان نامه ها و گزارشهای پژوهشی سر و کار دارند، مخاطبان اصلی این کتاب را در بر می گیرد.

فصل یکم: مقدمه
فصل دوم: نمودارهای میله ای
فصل سوم: نمودارهای خطی
فصل چهارم: پلاتها
فصل پنجم: ترسیمها
فصل ششم: ترکیب نمودارها
فصل هفتم: نمودارهای دایره ای
فصل هشتم: نمودارهای متفرقه
فصل نهم: چارتها
فصل دهم: عکسها
فصل یازدهم: پوسترها
فصل دوازدهم: اسلایدها و اُورهدها
واژه نامه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما