loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمایی و مشاوره گروهی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54168 10003022
66,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم تربیتی (مشاوره و راهنمایی) به عنوان منبع اصلی درس «راهنمایی و مشاوره گروهی» در مقطع کارشناسی به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

کتاب راهنمایی و مشاوره گروهی شامل دیدگاه ها و رویکردهای کاربردی در فرایند تغییرات مطلوب درمانی مشاوره گروهی است. علاوه بر جنبه های آموزشی این کتاب، نویسنده با توجه به تجارب عملی خویش طی سه دهه مشاوره گروهی و گروه درمانی، تأکید دارد که دانشجوی مشاوره، عملاً نحوه اجرا و اداره مشاوره گروهی را فراگیرد تا نه تنها از اصول و مفاهیم آن در پیشبرد راه های سالم تر بودن و زیستن و ارتباط بهتر با دیگران در زندگی شخصی خود استفاده کند، بلکه به منزله یک رویکرد و روش درمانی کارآمد نیز از آن در حرفه مشاوره ای خویش در کار با مراجعان بهره گیرد. به این ترتیب در این کتاب تلاش شده است که مفاهیم نظری و عملی راهنمایی و مشاوره گروهی با بیانی ساده ارائه شود.

پیشگفتار
فصل اول: کلیات
فصل دوم: ماهیت و فرایند مشاوره گروهی
فصل سوم: سازماندهی مشاوره گروهی
فصل چهارم: نظریه ها و رویکردهای مشاوره گروهی
فصل پنجم: رهبری در مشاوره گروهی
فصل ششم: پویایی در مشاوره گروهی
فصل هفتم: مشکلات گروهی و چگونگی تشخیص و مقابله با آن
واژه نامه
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما