loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ، انسان، حیوان

1 (1)

ناشر فرهنگ گستر

نویسنده مرتضی سلطانی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 187

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این مجموعه شیرین و خواندنی که اغلب رگه هایی از طنز نیز در آن یافت می شود، کم و بیش در یادداشت های جنگ، خاطرات خودنوشت و بسیاری از کتاب های خاطرات رزمندگان به صورت پراکنده وجود دارد، اما جمع آوری آنها در یک مجموعه مستقل، لطف دیگری به کار بخشیده است.
این کتاب تلاشی است مستمر در بررسی چگونگی حضور حیوانات از وحشی و اهلی گرفته تا مهاجر و بومی، در جنگی ناخواسته و تحمیل شده به کشور ایران که گاهی از باب انبساط خاطر به طنز نزدیک می شودو گاهی با روایت بی گناهی این موجودات، دردآور و تأمل برانگیز می شود؛ نکته مهم دیگر درباره این مجموعه، انطباق آن با معیارهای کارشناسی خاطره است در این کتاب سه عنصر اصلی خاطره نویسی از جمله سوژه، نثر و استناد به خوبی رعایت شده و از طرفی ایجاز و اختصار در بیان خاطرات، کار را با کششی مضاعف همراه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فرمانده

عالی‌ترین کتابی که تاحالا خوندمه
من این کتاب رو تا حالا 4 بار از کتابخونه محلمون گرفتم و هر 4 بارش رو داستان‌هاش رو کامل خوندم خیلی کتاب شیرینیه هرچی بگم از این کتاب بازم کم گفتم

20 دی 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما