loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زبان عمومی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54269 10003022
209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته های مختلف دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته به عنوان منبع اصلی درس «زبان عمومی/ خارجی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

کتاب زبان عمومی در پانزده بخش توسط گروه زبان تخصصی «سمت» و به بیان نویسنده بر اساس پنج سال تحقیق نیازهای آموزشی دانشجویان، نوشته شده و دارای ویژگیهای منحصر به فردی است. محتوای این کتاب از میان بیش از 150 میلیون واژه از کتابهای EFL استخراج و تمرینهای آن از گونه های مختلف تمرینهای کتابهای EFL انتخاب شده اند. فرم و ساختار کتاب، فعالیتهای آموزشی و ... به گونه ای طراحی شده که به فرایند یادگیری دانشجو کمک کند. همچنین واژه های مورد استفاده در این کتاب فراتر از محتوای کتابهای دبیرستان است. عناصر گرامری انتخاب شده در آن نیز اغلب از میان نکته های گرامری کتابهای EAP انتخاب شده است. در پایان کتاب نیز منابع با تفکیک بخشهای مکتوب، اینترنتی و وبسایتها درج شده است.

Acknowledgments
Unit One: Time Management
Unit Two: Global Warming
Unit Three: Dreams
Unit Four: Volcanoes
Unit Five: Teamwork
Unit Six: Oceans
Unit Seven: Getting Rich
Unit Eight: Careers
Unit Nine: Media Technology
Unit Ten: Family and Childhood
Unit Eleven: Health
Unit Twelve: Human Mind
Unit Thirteen: Language and Learning
Unit Fourteen: Music
Unit Fifteen: Nanotechnology
Bibliography
References
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما