loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زیست شناسی عمومی

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54282 10003022
160,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که دربرگیرنده مفاهیم کلی و جنبه های نظری زیست شناسی است برای درس «زیست شناسی عمومی» به ارزش 2 واحد و برای مقطع کارشناسی در نظر گرفته شده است. امید می رود علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

مؤلف تلاش کرده است در این کتاب با استفاده از منابع مختلف زیست شناسی، مطالبی را که در این زمینه برای دانشجویان غیر رشته زیست شناسی لازم است، بگنجاند. با توجه به مشکل افزایش جمعیت، فصلهایی را نیز به این امر اختصاص داده و همچنین در زمینه تغذیه، تولید مثل و بهداشت نیز مطالبی ارائه کرده است. فصول مختلف کتاب با نظامی یکنواخت پیش می روند و در آن، ابتدا یاخته، سپس فرد و گونه و در آخر جمعیت و اجتماع بررسی شده است. مطالب کتاب در 10 فصل تنظیم شده و در پایان هر فصل خلاصه ای از مطالب فصل و تعدادی پرسش مطالعاتی ارائه گردیده است تا به یادگیری معنی دار خواننده کمک کند. در مجموع در این کتاب سعی شده است قرین بودن زیست شناسی با زندگی روزمر ه افراد مطرح شود و خوانندگان را به این واقعیت آگاه سازد که در این دنیای حیات، ناظم و نظمی وجود دارد که شناخت و اعتقاد به آن لازم است.

پیشگفتار
فصل اول: زیست شناسی چیست؟
فصل دوم: مولکولهای حیات
فصل سوم: یگانگی و گوناگونی موجودات زنده
فصل چهارم: وراثت
فصل پنجم: اجتماعات زیستی
فصل ششم: تحول، گوناگونی، انتخاب و گونه زایی
فصل هفتم: تغذیه و تولید مثل انسان
فصل هشتم: معرفی پنج سلسله موجودات زنده
فصل نهم: میکرو ارگانیسمها و انسان
فصل دهم: محیط زیست و انسان
گزارش تکان دهنده سازمان ملل 1990
منابع
واژه نامه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما