loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیوه های درمانگری ، اضطراب و تنیدگی (استرس)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54389 10003022
115,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «بخشی از کاربرد مقدماتی روشهای درمان» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

این کتاب، متنی گویا و کاربردی برای کسانی است که در حوزه روان شناسی بالینی، روان پزشکی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و روان درمانگری، روان پرستاری و حوزه های وابسته، به ارائه خدمت مشغول هستند. به علاوه، فصول مربوط به درمانگری ها به گونه ای مناسب برای کاربردهای پژوهشی تنظیم شده است و به بخشی از نیاز اساتید برای تدریس دروس روان درمانگری و روان پزشکی بالینی پاسخ می دهد.

مؤلفان این اثر کوشیده اند با دقت و باریک بینی خاص، خواننده را با طیفی از فنون رفتاردرمانگری، شناخت رفتاردرمانگری و برخی از درمانگری های چند بعدی آشنا کنند و با استناد به مفاهیم نظری و پژوهش های انجام شده، حد تأثیر این روش ها را بر مشکلات خاص مانند اضطراب و تنیدگی نیز برجسته سازند و تجارب نزدیک به یک دهه کار پژوهشی مداوم خود را در زمینه درمانگری های اضطراب و تنیدگی صادقانه در قالب یک کتاب که کاربرد آن به آسانی میسر باشد، به رشته تحریر درآورده اند.

مقدمه پیشگفتار مؤلفان
فصل اول: اضطراب، انواع درمانگریهای رفتاری و خودنظم جویانه
فصل دوم: درمانگری اضطراب با روش تنش زدایی تدریجی عضلانی
فصل سوم: درمانگری رفتاری ـ شناختی مایشنبام
فصل چهارم: درمانگری عقلانی ـ هیجانی ـ رفتاری الیس
فصل پنجم: درمانگری چندبعدی لازاروس
پیوست 1
پیوست 2
پیوست 3
فهرست منابع
واژه نامه
فهرست اسامی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما