loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دعوت به ماوراء

ناشر کتاب نیستان

نویسنده تورج زاهدی

تعداد صفحات : 696

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5439 10003022
12,500 11,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علی اکفیانی، همسر و دخترش نمونه ای از یک خانواده تیپیک ایران در همین امروز است. در تهران بعد از انقلاب. ابتدا دختر خانواده که حدود ۱۲ سال سن دارد، متوجه یک «حضور» می شود. آنها احساس می کنند که تنها نیستند، و موجودات دیگری هم همراهشان در آن خانه زندگی می کنند. دخترک، گاه حتی به طور گذرا افرادی را می بیند. اولین برداشت، این است که دخترک مشکل روانی دارد و باید برای سلامت روحی اش فکر کرد. اما در وحله بعد، حتی پدر هم متوجه این «حضور» می شود و او نیز موجوداتی را می بیند. سنتی ترین فکری که به ذهنشان خطور می کند، این است که موکل ها و موجودات غیر اورگانیک در منزل شان تجسم یافته اند ولی موضوع، بسیار فراتر از این پندارها و برداشت هاست. سید علی اکفیانی به عنوان پدر خانواده، خود را ملزم می بیند که چاره ای بیندیشد. او به جمعی که اهل سلوک بوده و پیرو حکمت معنوی اسلام هستند، پناه برده و یاری می طلبد. به کمک آنها ست که پی می برد حقیقت چیست و آنها چگونه در محاصره قرار گرفته اند و به ماوراء طبیعه دعوت شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما