loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی، بازگشت به عهد قدسی

5 (1)

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5440 10003022
26,000 23,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب حاضر، که از سلسله مباحث «معرفت دینی» با عنوان «انقلاب اسلامی، بازگشت به عهد قدسی» است به بررسی جایگاه تاریخی انقلاب اسلامی و نقش آن در حال و آینده جهان پرداخته می شود. نویسنده کتاب با اعتقاد به این که دنیای مدرن دیگر جایی در عالم ندارد، به انقلاب اسلامی به عنوان روح معنوی این عصر که هرگز کهنه نمی شود، نظر دارد و مخاطب را متوجه این امر مهم می کند که در عصر گسترش عالم غربی که سعی دارد سایر ملل را بی تاریخ و بی هویت کند، انقلابی متولد شده که در جوهر و ماهیت خود، تحولی است بیرون از حوزه فکر و تمدن غربی، و بر همین اساس تذکر می دهد که آن را با عینک غربی ننگریم که هرگز به حقیقت آن آگاهی نمی یابیم. ضمن آن که، در خلال این مبحث به تفاوت ذاتی دو رویکرد متفاوت نسبت به زندگی، یعنی مدرنیته و انقلاب اسلامی نیز اشاره شده است.

در کنار معرفت خدا، معاد، نبوت و امامت در عصر کنونی، معرفت به جایگاه انقلاب اسلامی از موضوعاتی است که خواه ناخواه همه انتخاب های ما را تحت شعاع خود قرار می دهد و به دنبال آن سعادت و شقاوت ما را رقم می زند لذا نمی توان چشم بر هم گذاشت و انقلاب اسلامی را نادیده انگاشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما