loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علوم اجتماعی و تجربی برای دانش آموزان آهسته گام (کم توان ذهنی): مبانی، اصول و روشهای تدریس

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهنی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «علوم اجتماعی و تجربی برای دانش آموزان عقب مانده ذهنی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

علوم تجربی و اجتماعی از موضوعات درسی است که به دلیل جنبه کاربردی و مهارتی، مورد نیاز عموم دانش آموزان به ویژه دانش آموزان آهسته گام (کم توان ذهنی) است. این دانش آموزان با بهره گیری از این درس خواهند توانست با مفاهیم علوم تجربی آشنا شده، فرایند تجربه و تفکر کردن را تمرین کنند، و از فضاهای آموزشی جذاب و مهیج به وجود آمده در این درس استفاده کرده و محدودیتهای ارتباطی خود را نیز برطرف نمایند. کتاب علوم اجتماعی و تجربی برای دانش آموزان آهسته گام (کم توان ذهنی) می تواند در این مسیر به این گروه کمک کند.

پیشگفتار
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما