loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علوم قرآنی (وحی، اعجاز، تحریف ناپذیری)

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54427 10003022
129,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب علوم قرآنی (وحی، اعجاز، تحریف ناپذیری)، برای دانشجویان رشته «علوم قرآن و حدیث» در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «علوم قرآنی 1 و 2» هر کدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است. این کتاب نوشته فتح الله نجارزادگان، مجید معارف و محمدعلی مهدوی راد است و در انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) به چاپ رسیده است.

قرآن کریم به اعتراف بیشتر محققان فرهنگ و تمدن و اسلام شناس یکی از مؤثرترین آثار تمدن آفرین و انسان ساز و فرهنگ پرور بوده است و علوم قرآنی و قرآن پژوهی در شایع ترین معنا شامل دانش هایی است که شناخت آن ها مسیر فهم کتاب الهی را آسان میکند. مباحثی چون وحی و نزول، اعجاز قرآن و شناخت وجوه آن و نیز اصالت کلام الهی و تحریف ناپذیری آن، از مهم ترین جنبه های علوم قرآنی به شمار می رود که کتاب حاضر به عنوان یک متن آموزشی عهده دار بیان آن ها شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما