loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراگرد ادراک و ادراک اجتماعی (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54432 10003022
62,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت رفتار سازمانی (مدیریت دولتی) در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منبع اصلی درس «مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

یکی از بزرگ ترین مسائلی که انسانها باید بر آن غلبه یابند ادراک نادرست و گاهی منفی از دیگران است که به نظر می رسد با شناخت مفاهیم مربوط حاصل می شود. ادراک فراگرد شناختی بسیار پیچیده ای است که تصویر منحصر به فردی از جهان ارائه می دهد و می تواند کاملاً متفاوت از واقعیت باشد. شناخت تفاوت میان دنیای ادراکی و جهان واقعی برای شناخت رفتار سازمانی حیاتی است.

این کتاب خواننده را علاوه بر مراحل فراگرد ادراک با نظریه هویت اجتماعی، طرحواره ها برای تعامل اجتماعی، خطاهای ادراکی، پدیده کامیابی فراخود و نظریه اسناد آشنا می کند.

پیشگفتار
پیش درآمد: هزینه بالای ادراک نادرست
فصل اول: ادراک افراد، اشیاء و رخدادها
فصل دوم: ادراک اجتماعی
فصل سوم: مراحل فراگرد ادراک
فصل چهارم: مدل پردازش اطلاعات «ادراک اجتماعی» و نظریه هویت اجتماعی
فصل پنجم: طرحواره ها برای تعامل اجتماعی
فصل ششم: خطاهای ادراکی متداول
فصل هفتم: کامیابی فراخود
فصل هشتم: نظریه اسناد
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما