loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیزیولوژی ورزشی قلبی - عروقی پیشرفته

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54486 10003022
135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته فیزیولوژی ورزشی با گرایش قلب و عروق در مقطـع کـارشنـاسـی ارشـد به عنـوان منبـع اصلـی درس «فیـزیـولوژی ورزشی قلبی - عروقی پیشرفته» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.

فیزیولوژی ورزشی قلبی - عروقی پیشرفته، درباره چگونگی تأثیر تمرین ورزشی کوتاه مدت و بلندمدت بر هر یک از اجزاء دستگاه قلبی - عروقی به شکل نظام مند و مفصل بحث می کند: قلب، عروق، و خون.

این کتاب به تعامل درهم تنیده عناصر دستگاه قلبی - عروقی در شرایط استراحتی و هنگام فعالیت ورزشی، هر دو، می پردازد؛ و با استفاده از آخرین پژوهش های علمی و پزشکی، پاسخ ها و سازگاری های قلبی و عروقی را در هر دو حالت تمرینهای ورزشی هوازی و مقاومتی کوتاه مدت و بلندمدت بررسی می کند.

به علاوه، با توجه ویژه به آثار مفید فعالیت ورزشی بر اجزاء دستگاه قلبی - عروقی، درباره سازوکارهایی بحث می کند که از راه آنها، فعالیت ورزشی منظم، محافظت از قلب را تأمین می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما