loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب مرجع نوروسایکولوژی بالینی کودک

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته روان شناسی به عنوان کتاب مرجع در زمینه «نوروسایکولوژی بالینی کودک» در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تدوین شده است. امید است علاوه بر دانشجویان، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

طی دهه گذشته پیشرفتهای عمده ای در درک بشر از مغز، به ویژه تأثیر آن بر رفتار، هیجانها، و شخصیت کودکان و نوجوانان حاصل شده است. کتاب مرجع نوروسایکولوژی بالینی کودک که ویرایش سوم نسخه انگلیسی است، با تأکید بر درمانهای کنونی، علم روزآمد، و مسیرهای نظری رو به رشد، تدوین شده است.

این کتاب در راستای پوشش دهی تأثیرگذار تحول بهنجار، آسیب شناسی، و موضوعهای تخصصی، به برجسته سازی مطالب کلیدی در خصوص سنجش، تشخیص، و درمان می پردازد. برخی از نوآوریهای موجود در این نسخه عبارت اند از: نقش و شیوع نارساکنش وری مغز در اختلال نارسایی توجه و فزون کنشی، اختلال سلوک، اختلالهای طیف درخودماندگی، ناتواناییهای یادگیری و دیگر اختلالهای دوران کودکی.

نسخه روزآمد کتاب جامع نوروسایکولوژی بالینی کودک، با وضوح و دقت قابل توجهی بر انعکاس دهی و پرداختن به مسائل درمانگران بالینی، نوروسایکولوژیستها، متخصصان علوم اعصاب، روان شناسان بالینی، متخصصان اطفال، گفتار ـ درمانگران، و کار ـ درمانگران متمرکز شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما